Aplec de Cabrera, una trobada per celebrar la Trinitat amb música i glosa
- 1 de juny de 2026
- Blog
Aquest diumenge 31 de maig, coincidint com cada any amb la celebració de la Santíssima Trinitat, es va celebrar l’Aplec de la... Llegir més
Els Santuaris de Montgrony, Cabrera i del Coll, després d’unes festes de Nadal amb molta feina, tanquem unes setmanes per descansar i deixar passar una mica aquest fred que avui ens visita.
Concretament, el Santuari de Montgrony i Cabrera estarem tancats fins al divendres 30 de gener, i aquest 2026 estarem oberts tots els divendres, dissabtes, diumenges, i els festius.
El Santuari del Coll, fem reformes i tornem a obrir el restaurant el dissabte 7 de febrer. A partir de llavors ens trobareu oberts els dissabtes, diumenges i festius.
Us esperem a la tornada amb molta energia i noves propostes!
Que tingueu un Feliç 2026!!