Aplec de Cabrera, una trobada per celebrar la Trinitat amb música i glosa
- 1 de juny de 2026
- Blog
Aquest diumenge 31 de maig, coincidint com cada any amb la celebració de la Santíssima Trinitat, es va celebrar l’Aplec de la... Llegir més
Dijous 11 de desembre ens vam reunir els equips del Santuari de Montgrony, de Cabrera i del Coll per fer una visita al Santuari del Coll i un dinar de Nadal de tot l’equip.
Només faltava la Sílvia del santuari del Coll que tenia un examen. Ens vam trobar la Janina, el Xavi, l’Òscar, la Raquel, l’Eloi, la Montserrat, l’Aina, la Bruna, la Dolors i el Bernat. Un equipàs amb qui dona gust treballar.
Molt bones Festes!!!