Una cinquantena de feligresos s’apleguen a Montgrony per celebrar la Nativitat de la Mare de Déu

El dilluns 8 de setembre diada de les Verges trobades, una cinquantena de feligresos es van aplegar a l’ermita de la Mare de Déu de Montgrony per celebrar l’eucaristia.

Mossèn Josep Sala i mossèn Manel López van concelebrar l’eucaristia de la Nativitat de la Mare de Déu a Montgrony amb la presència de nombrosos fidels que omplien l’ermita de gom a gom.

 

També us pot interessar...

Aplec de Cabrera, una trobada per celebrar la Trinitat amb música i glosa

  • 1 de juny de 2026
  • Blog

Aquest diumenge 31 de maig, coincidint com cada any amb la celebració de la Santíssima Trinitat, es va celebrar l’Aplec de la... Llegir més

Ja estan disponibles els capítols de “Natura Sagrada” a la Xarxa de Televisions Locals

  • 1 d'abril de 2026
  • Blog

 Si esteu interessats podeu trobar-los al següent enllaç: https://laxarxames.cat/series-details/4827248 Llegir més

Pròximament, de la mà de Josep Gordi, una sèrie documental sobre “Natura Sagrada”

  • 20 de març de 2026
  • Blog

Llegir més

Search
Search

juny 2026

  • Dl
  • Dt
  • Dc
  • Dj
  • Dv
  • Ds
  • Dg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 Guests

Compare listings

Compare

Compare experiences

Compare