Aplec de Cabrera, una trobada per celebrar la Trinitat amb música i glosa
- 1 de juny de 2026
- Blog
Aquest diumenge 31 de maig, coincidint com cada any amb la celebració de la Santíssima Trinitat, es va celebrar l’Aplec de la... Llegir més
El passat dissabte 17 de maig de 2025 la Bruna González i l’Edu Fernández, amb el nom artístic de Gonández i Ferláez, van fer sonar les seves cançons i melodies a l’església de Santa Maria de Cabrera. La guitarra, el charango i el violoncel van acompanyar les seves veus en un repertori poètic, i inspirador que van poder seguir una trentena de persones.
Amb aquesta actuació es tanca el cicle de Vermuts musicals que ha portat fins a Cabrera les propostes de Jandama (Jordi Blanqué), Raquel Sala i Guillem Ramisa.