Aplec de Cabrera, una trobada per celebrar la Trinitat amb música i glosa
- 1 de juny de 2026
- Blog
Aquest diumenge 31 de maig, coincidint com cada any amb la celebració de la Santíssima Trinitat, es va celebrar l’Aplec de la... Llegir més
Unes 170 persones, la majoria veïns de Gombrèn, van pujar fins al Santuari de Montgrony per celebrar la festa de la botifarra el passat diumenge 1 de juny de 2025. L’ermita de Santa Maria de Montgrony va quedar petita durant la celebració de la missa. Sortint de missa es va repartir el tradicional entrepà de botifarra i vi de Montgrony.